Monday, December 22, 2008

my first adidas : Adidas Chile 62 Soccer for Men


huhuhu... dah hampir 3 tahun dia berkhidmat dengan aku... perkenalan aku dgn dia tak mungkin aku lupakan... aku keliling satu kl ni... gigih usung kawan sana sini masuk butik adidas - sbb nak juga beli ada paperbag adidas... hahhaha.... (korang tau la aku kan). by the way... aku mmg target nak beli adidas shoe yang mana kat pasar malam tak dijual dgn sewenang-wenangnya...

hahahha.... but hari semalam, dalam kesibukan aku jadi pengacara majlis aka tukang bawak hadiah aka tukang follow up aka semua laaa... aku nampak kasut aku dah nak jadi mulut buaya... sedih lak dibuatnya... terkedu aku seketika... sbb bagi aku, bukan senang masa tuh nak kumpul duit rm 297.90 semata2 nak pakai kasut adidas pilihan hati... seriously aku cam sebak... (ala2 lagu ukays je). lepas tuh aku bisikkan pada kasut tuh... esok aku bawa jumpa cobbler. kelakar lak camtuh... tapi korang ingat tak zaman2 dulu tulis karangan bertajuk 'aku sebatang pen', 'aku sepasang baju' hahhaha... camtuh aku layan barang2 kegemaran aku... macam aku tengok cerita LA USURPADORA, cakap dgn perasaan sorang2...

apa2 pun... nanti my adidas chile akan pulang kepangkuan... aku rawat dia siap pakcik cobbler tuh hairan dgn aku... sbb aku tak mahu konsep jahit kasut tuh, dgn benang yang boleh nampak di sisi kasut... sebaliknya kat bawah tapak kasut... dah tuh, main nak match2 kan pulak benang dgn tapak kasut tuh... heheheheh... apapun doakan dia selamat...

thanks uols...

2 comments:

Adam Ruslan said...

[tapi korang ingat tak zaman2 dulu tulis karangan bertajuk 'aku sebatang pen', 'aku sepasang baju' hahhaha...]

Eleh, tiru aa nih.. hahah, kebetulan kita menulis dengan ayat yang lebih kurang sama. Haha. Mekasih kerana melawat dan memeriahkan blog aku.

d u t a said...

helloo... tadi baru saya baca sume tu ye achik...